Παρασκευή 3 Σεπτεμβρίου 2010

Γκαντέμης (Jinx)

Μου συμβαίνουν συχνά, ενίοτε κι όλα μαζί την ίδια μέρα.

Αποτέλεσμα κακοτυχίας, αδεξιότητας ή συγκυρίας, πολύ συχνά με βάζουν σε ανησυχίες μεταφυσικές:

-Χύνεται ο αφρός του φραπέ έξω μόλις βάλω παγάκια ή νερό
-Διπλώνει το λάστιχο στο πότισμα
-Πέφτουν οι στάχτες έξω από τον κάδο απορριμμάτων αδειάζοντας το τασάκι
-Πατάω την απόρριψη κλήσης βγάζοντας το κινητό από την τσέπη
-Πέφτω στη μοναδική λακκούβα του δρόμου γιατί δεν προλαβαίνω να στρίψω
-Λαδώνω το πουκάμισό σου στην πρώτη μπουκιά σαλάτας
-Δεν γυρνάει στα ελληνικά το πληκτρολόγιο του Η/Υ με την πρώτη
-Ανοίγει νέο ταμείο στο σούπερ μάρκετ μόλις έρθει η σειρά μου μετά από μισή ώρα στην ουρά
-Δεν φτάνουν να πληρώσω τα κέρματα στο πορτοφόλι μου για ελάχιστα λεπτά
-Αδειάζει θέση πάρκινγκ μόλις την προσπεράσω, την πιάνει ο από πίσω μου
-Παίρνουν φωτιά τα κάρβουνα της ψησταριάς μόλις λείψω για δύο λεπτά

4 σχόλια:

  1. -Γεμίζω τις παγοθήκες αλλά στη διαδρομή για το ψυγείο μένει το μισό νερό
    -Ψάχνω συνέχεια τις παντόφλες μου
    -Η πρώτη δόση οδοντόκρεμας μου πέφτει στον νιπτήρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. α, γι'αυτό μου άρεσε πάντα το κομάτι... Προσθέτω αμέσως το jinx στον τίτλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολιάζετε ελεύθερα, εισάγοντας προφίλ "όνομα" ή επιλέγοντας "Ανώνυμος"